...

Zwrot towaru

Na zwrot naszych produktów masz 14 dni. Jeśli od zakupu minęło ponad 14 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu pieniędzy ani wymiany towaru.

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Kilka rodzajów towarów jest zwolnionych ze zwrotu. Nie przyjmujemy z powrotem produktów, które są artykułami intymnymi lub sanitarnymi.

Inne przedmioty bezzwrotne: Karty podarunkowe

Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.

Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.

Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, pieniądze zostaną automatycznie zwrócone na numer Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności w ciągu określonej liczby dni.

Spóźnione lub brakujące zwroty

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może trochę potrwać.

Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często jest trochę czasu na przetwarzanie przed wysłaniem zwrotu

Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem zmydlona@zmydlona.pl

Produkty w promocji

Zwrotom podlegają tylko produkty o normalnej cenie. Przedmioty w promocji nie podlegają zwrotowi.

Wymieniamy tylko przedmioty, które są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres zmydlona@zmydlona.pl i wyślij przedmiot na: Zmydlona Małgorzata Białoszewska, Stawigudzka 7/62, 10-687 Jaroty

Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent przy zakupie i wysłaniu bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt podarunkowy o wartości zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu zostanie wysłany do Ciebie bon podarunkowy.

Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub dawca prezentu wysłał zamówienie do siebie, aby przekazać go później, wyślemy zwrot pieniędzy do dawcy prezentu, a on dowie się o Twoim zwrocie.

Aby zwrócić produkt, należy wysłać go na adres: Zmydlona Małgorzata Białoszewska, Stawigudzka 7/62, 10-687 Jaroty

Będziesz odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotu przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odjęty od Twojego zwrotu.

W zależności od miejsca zamieszkania, czas potrzebny na dotarcie do Ciebie wymienianego produktu może się różnić.

Jeśli zwracasz droższe produkty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia wysyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.

Skontaktuj się z nami pod adresem zmydlona@zmydlona.pl, jeśli masz pytania dotyczące zwrotów i zwrotów.

Koszyk
0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu
    Optimized by Seraphinite Accelerator
    Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.